Kui kodulehe tegemine on kaugele seljataha jäetud ning sul on plaanis lähimas või kaugemas tulevikus teha reklaami Facebookis või Instagramis, siis on see kood sulle vägagi vajalik ning kasulik.
Facebooki Pixel kood annb meile palju lisavõimalusi efektiivse digiturunduse tegemiseks ning on sarnane Google remarketingi koodile.
Facebooki Pixel võimaldab luua erinevaid vaatajaskondi ehk “Custom audience“, mis sisuliselt tähendab sinu kodulehel käinud Facebooki kasutajate segmenteerimist ning reklaamide suunamist just neile, kellele see reklaam on kõige relevantsem. Facebooki Pixel koodi abiga lisatakse igale veebilehe kasutajale eelmääratud parameetritele vastav unikaalne küpsis, mille kaudu saabki hiljem teha väga täpselt sihitud järelturundust.
Mõned tüüpilisemad vaatajaskonnad (custom audiencid), mida on võimalik lihtsalt luua peale Facebooki Pixel kodulehele paigaldamist.
- Esimene ja ilmselt ka kõige tüüpilisem on vaatajaskonna “remarketing” loomine.
See võimaldab teil oma reklaami uuesti sihtida ainult neile inimestele, kes on sinu veebilehte varem juba külastanud. See lahendus sobib, siis kui soovid oma reklaamiga kõnetada inimest, kes on sinu toote või teenuse vastu varem juba huvi üless näidanud.
- Natuke detailsem või keerulisem segment võib olla näiteks inimene, kes on külastanud mingit konkreetsemat vahelehte, kuid pole külastanud mõnd muud vahelehte.
Näiteks on ta külastanud/vaadanud mõne kindla toote või teenuse lehte aga pole täitnud päringut või sooritanud ostu. Antud viis sobib hästi kui soovid panna inimesi tegema mingit kindlat toimingut sinu kodulehel.
- Lisaks saab sihtida ka inimesi, kes on sinu kodulehte külastanud, kuid pole sinu määratud ajaperioodi jooksul naasnud.
Sellise vaatajaskonna segmenteerimine aitab lehele tagasi tuua kunagisi kliente või potentsiaalseid korduvostjaid kes pole mingil põhjusel sinu lehte ammu enam külastamnud.